Carian Google

Google

PANDUAN UMUM PERLAKSANAAN GURU GANTI

1.Tuntutan Bayaran Gaji Guru Ganti Mestilah Dibuat Pada Setiap Bulan.
2.Sekolah PTJ Mestilah Memohon kepada PPD Terlebih Dahulu Sebelum Membuat Perlantikan Guru Ganti.

3.Tarikh Surat Tawaran Kepada Guru Ganti Dikeluarkan Mengikut Tarikh Sekolah Memohon Guru Ganti.

4.Sekolah Boleh Mencalonkan Bakal Guru Ganti Yang Dikehendaki.Keputusan Pemilihan Calon Untuk Sekolah Tersebut Adalah Tertakluk Kepada Persetujuan PPD.
5.Satu Salinan Perkiraan Hari Bekerja, Pemantuan Oleh Pengetua/Guru Besar, Surat Setuju Terima Tawaran, dan Rekod Kehadiran Mestilah Dihantar Ke PPD (Pegawai Khas KGSK).
6.Permohonan Guru Ganti Hendaklah dihantar kepada Pegawai Pelajaran Daerah Untuk Perhatian Pegawai Khas KGSK.

19 July 2008

BORANG-BORANG PERLAKSANAAN KGSK

Borang-borang Berkaitan Perlaksanaan KGSK (Kumpulan Guru Simpanan Kebangsaan/guru ganti) Boleh Dimuaturun Di Blog Ini Mulai Sekarang.

Blog Ini Baru Saja Didaftarkan, Masih Dalam Pembikinan.TQ!

No comments: